SaraL 20 år! Wie

Jag hade jättekul hos Saral igår. Jag saknar alla mycket mer än jag har insett och nu känns det så himla deppigt för jag vet inte när jag får träffa dem igen.
Linda
är lätt att hooka upp med, en fika då och då.Viu springer ju på varandra på stan ibland också.
Saral är jag inte orolig för, vi håller kontakten.
Julia är lite svår men om jag lägger manken till kanske vi kan gå ut någon gång och ta en fika eller så.
Rebecka och Ew känns svårast. Jag har tjatat på Rebecka att vi ska fika i typ fem månader och inget resultat.
Ew och jag har ju inte ens hörts av. Jag vill verkligen inte tappa kontakten med henne. Verkligen, verkligen inte! Nu känner jag verkligen att jag måsdte börja anstränga mig. Innan har jag inte orkat, men om man vill ha något msåte man göra något åt det. Egentligen orkar jag ionte träffa någon, april har varit en tung månad. Fast nu när solen börjar titta fram så hoppas jag att det blir lättare.
Jag har alltid varit beroende av att ha vänner, men på sista tiden har jag inte orkat umgås med någon. Kankse om jag tar små steg, man behöver inte träffas i fem timmar liksom... Kanske börja med en times fika eller promenad och sedan när jag könner att jag orkar umgås mer kan jag satsa mer på det. Usch jag ångrar verkligen att jag inte har varit bätttre med Ewkontakten. Jag gillar henne verkligen.
Man kanske borde försöka få ihop ett gäng och ha picnic i Slottskogen, men det är nog många som kommer banga.. Bangare! Fast bättre två personer på picnic än inga alls.
Jaja.. Får se hur det blir. Hoppas Julias inflyttningsfest är snart iallafall.

Julia
var så himla fin i sin frisyr! Hon passar verkligen i den, jag gillar också när hon har långt hår och snedlugg, men denna var aaaascool.

Något jag la märke till är att alla tjejerna som är uppväxta i Lindome-skogen råbleker sitt hår. Och när jag stod på Lindome station såg jag också massa råblekta tjejer. Det är nog Lindome-idealet har ajg kommit fram till.

Ews tavla var så underbar! Det var verkligen en perfekt present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback