2007-dec-14 @ 22:19


jag har precis kommit hem från liseberg. Det var halvtråkigt där, men om man är med rätt person så spelar det ingen roll som tur är.
Jag tycker synd om katterna. Vi har ingen kattmat och de är jättehungriga. Ska gå upp tidigt imorgon och köpa till dem.
Imorgon fyller S pappa år. Det hade S glömt, hahahaha.. Han kommer aldrig ihåg något själv, jag får alltid påminna honom. I onsdags lät det typ såhär:
-Ska du gå till skolan imorgon?
-Ja.
-Aha.. Men vadå bara på morgonen då eller?
-Nej hela såklart eller vad menar du?
-Omg är du allvarlig?
-Ja vad händer imorgon?
-Vet du inte?
-Nej, säg.
-Öööh rättegången..?
-NEJ. Är den imorgon?
-Shit hade du glömt det på riktigt? Jag trodde du skojade med mig.
Han kollade t.o.m på mobilen föratt försäkra sig om att det var rätt datum. Hade förträngt det helt och hållet. Typ samma sak nu; vi pratade i telefon. Han frågade lite om vilka som kommer hem till mig imorgon och sånt. Så frågade jag om hur de skjulle fira hans pappa. Han ba -Va? Är det imorgon? Jag ba -Ja herr-jag-glömmer-allt.
Hehehe
Imorgon blir vi inte så många som jag hade hoppats på :/ Melln åtta och elva stycken kanske... Men det blir kul ändå :) Fan jag har saknat folk så mycket, man orkar liksom inte umgås när man jobbar hela tiden. JAg kommer typ hem och däckar.
Har itne kollat på tv på flera veckor ( 1. Hur går det i Desperate housewives?! 2. Våra bästa år räknas inte för det är på jobbet. )
Idag åkte jag in till stan direkt efter jobbet för att boka hotellrum. Det var lite struligt, men löste sig till det bättre. JAg pratade med en som heter Stig. Han var helt underbar och jätteskojig. När jag hade kollat på priset hemma, på internet, hade ett Q-rum för två pers kostat 550 kr per natt. Han sa att det kostade 650 kr per natt. Vi pratade och när jag gick därifrån hade jag ett Q-rum för två pers för 500 kr per natt! Jag är typ fortfdarande helt wihu för jag är så glad, hahaha.
Fan jag är så trött måste lägga mig blä. Ska ju upp tidigt och handla kattmat och börja städa lägenheten. Fan ta dig Svenne, du bara förstör och förstör! Jag varken orkar eller har tid att städa upp efter honom hela jävla tiden. Fan jag längtar till han blir vuxen, jag har kommit fram till att ja ginte gillar kattungar längre. Usch

Jaja nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback