B + S 2007-dec-09 @ 20:40

I fredags var jag med mitt livs kärlek. Vi fixade lite med hans bil som har krånglat sen han och hans pappa satte på vinterdäck. Hans pappa var med. När vi hade "lagat" (De är så korkade, hahaha.. Det enda som behövdes göras var att skruva åt bultarna, det märkte jag direkt, men de hade tänkt skrota den för de förstod inte vad som var fel) bilen åkte vi på en testrunda. Sedan lämnade vi pappan hemma och åkte till stan. Vi satte oss på Condeco vid Linné.
Vi var där i kanske tre timmar. Pratade om lite allt möjligt. Om 1 januari (LÄNGTAR :D ), mina tidigare "förhållanden" (typ DJ) och sexpartners, våran barndom -hur olika, fast ändå lika vi är uppfostrade, om när vi blev ihop...
Påtal om ingenting sa han helt plötsligt;
-Hur länge har vi varit ihop?
-Du, det är någonting jag också har funderat över... För vi har träffats i snart ett år, men jag räknar det inte som att vi har varit ihop hela den tiden.
Han höll med. Vi diskuterade det en stund och kom fram till att vi räknar från 1a September. Så lite mer än tre månader... Något som är lite komiskt är att mycket händer oss just den 1e:

  • 1 mars träffades vi för första gången, på järntorget, sedan Abs fest
  • 1Maj vår första övernattning tillsammans 
  • 1 Juni säger vi hej då för jag ska till Bulgarien. Det är också från den dagen jag räknar att det tog slut.
  • 1 Juli börjar vi träffas igen
  • 1 September kan vi frö första gången kalla oss ett par utan att någon annan kan invända eller lägga sig i
  • 1 Januari ska vi bo på hotell två nätter, bara umgås och vara vi

Nu är det tredje gången gillt tänker jag faktiskt. Och det känns så. jävla. bra. Fan. Jag har varit lycklig i korta perioder och känt mig glag och så.. Men det här är annorlunda. Jag har varit uppe i det blå i ungefär en månad och det blir bara bättre och bättre, fast jag inte tror det kan bli bättre. Han gör mig så lycklig. Vi ahr såna underbara låååånga samtal, både IRL och på telefon. Vi har bestämt att vi ska vara allt för varandra, inte bara pojkvän - flickvän, utan kompisar, älskare, familj, allt.
JAg känner att han är någon jag kan lita och rely on.
När han körde hem mig kändes det så bra. Han sa att han tyckte att det kändes som vi hade kommit varandra ännu närmare nu. Han vet sånt om mig ingen vet, jag vet saker om honom ingen vet.

Mmmmmmmmmmmmmmm Stark kärlek :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback