Dålig dag, bra kväll 2007-dec-01 @ 10:06

Fan, igår mådde jag inte bra alltså. Kunde inte sova på natten för Svenne höll på att väcka mig HELA tiden och ville kela. Så det + Ab gjorde att inget gick bra.
När jag kom till jobbet var Md i matsalen så när jag sitter och dricker mitt fruksot te kommer hon fram till mig;
 -Gumman hur är det?
- Det är bara bra.
-Nej det är det inte..!
-Jo med S är allt jättebra och underbart... Men med Ab är det itne bra, sa jag och bröjade gråta. Tårarna sprutade.
När jag kom på morgonen var allt bra men nu öppnade hon portarna och efter det så var inget bra. Jag försökte se framåt och tänka att jag skulle få träffa S på kvällen, men jag hade inget hopp och tänkte att han inte skulle vilja det.
 
Vid två-tiden smsade han. Vi smsade lite, i ett sms skrev jag ungefär vad gör du hur går det med grupparbetet? Han svarade och berättade hur det var med grupparbetet, jag svarade okej vad gör du? Han bytte ämne. Jag undrade varför han inte ville svara på vad han gjorde. Lite senare i våran smskonversation skrev han att han skulle fixa vinterdäcken. Jag svarade: är det ditt sätt att säga att du inte tänker träffa mig idag? Han svarade: fan vad du läser mellan raderna. Det är sant tänker jag, men betyder det att jag har rätt eller att jag inbillar mig saker så jag svarar är det det du menar? Efter cirka 15 minuter svarar han "nej då inte alls". "Jaså så du tänker träffa mig idag då?" (Shit jag känner mig värsta agressiv i mina sms) "Jodå va gör du" Jag svarar vad jag gör och fårgar honom vad han gör. Han svarar inte. En timme senare smsar han och frågar vad jag har för skostrlk. Jag svarar och frågar hurså. Efter tio minuter frågar han om vi ska träffas. Jag bara men wtf?! Han vägrar under hela dagen svara på vad han gör, han ställer konstiga frågor och jag tror visst att han tänkte använda bilen som ursäkt men kände att det itne gick när jag konfronterade honom. Men aja...
Han kom och hämtade mig, vi åkte lite i bilen, sen fikade vi på Tintin och pratade. Efter det åkte vi och hämtade hans syster och jag åkte hem.
Det var en bra kväll med honom, dock väldigt kort. När jag satte mig i bilen fick jag ett katthalsband till Svenne. Jag blev så glad. Så himla snällt att han tänkte på oss och köpte det.
 Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback