Dilemma? 2007-okt-29 @ 19:47

Han hjälpte mig att få hem madrassen i lördags, sen ringde jag honom runt fem och tackade för hjälpen. Vi pratade en stund, sen skulle han äta men han skulle ringa mig efter sa han. Han ringde inte.

Jag bestämde mig för att jag är trött på att han håller på såhär. På sista tiden har det känts som att det bara är jag som hör av mig och försöker hålla förhållandet vid liv. Han som är så himla noga med att jag hör av mig när jag säger att jag ska det, nu är det hans tur.

Jag hörde inte av mig till han på söndagen utan väntade på att han skulle göra det. Vid fem-, sextiden på kvällen började jag känna att han nog inte skulle höra av sig. Vilket han inte heller gjorde. Men jag tänkte ändå att det är han som ska visa nu att det bara inte är från min sida. Men han har inte hört av sig och nu är det måndagskväll.

Jag tycker inte att det är okej att man är ihop och träffas en gång i veckan (det finns undantag) och att man inte hörs av varje dag. Man ska höras av varje dag och det ska inte bara vara jag. Jag har pratat med A och vi har kommit fram till att om han inte har hört av sig på onsdag så ska jag höra av mig. Jag vet inte vad jag ska säga, om jag ska ringa eller smsa. Jag blir så förbannad på honom, jag vill ringa nu och skälla som fan! Jag trivs inte som det är nu.

Jag har tyckt att i ETH och sen han kom hem därifrån har han varit annorlunda, på ett bra sätt. Jag har känt att jag kunde lita på honom och allt har känts så bra. Men sen en vecka tillbaka är det inte bra längre, jag känner inte längre att ja kan lita på honom. Han känns som han kändes i somras och i våras, han håller på att bli sig själv igen. Jag gillar det inte.

Vet inte hur jag ska hantera mitt dilemma. För jag tänker inte acceptera att han inte hör av sig! Samtidigt känns det som han är sur på mig, att det är därför han inte hör av sig. Fast jag kan inte komma på någonting han kan vara sur för, sist vi träffades och pratade var allt bra ju. Men jag tycker verkligen det känns som han är arg på mig. Det kanske bara är jag själv som vill intala mig det, för att kunna leva i förnekelse över att han är ett svin men mitt hjärta säger att han är arg över något.

Eller så kanske han har tappat sina känslor för mig och därför hör han inte av sig. Han försöker droppa mig typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback