Försent

Igår var jag på väg till Bergsjön när min telefon ringde. Precis då stod jag vid ett övergångsställe med lite folk runt omkring mig...
Jag säger Hej när jag svarar. Då vänder en tjej (som stod framför mig) sig om, som om hon tror att jag hälsar på henne. När jag kollar på henne ser jag att det är MN! Vi får ögonkontakt, jag säger oh shit!! och tar tre steg åt sidan.. Bort fårn henne. JAg ångrar mig. Det känns omoget att jag gjorde så.
När jag hade pratat färdigt letade jag efter henne, för jag ville prata med henne. Säga att jag ber om ursäkt för hur jag har betett mig. JAg vet att det var fel att försöka vara kompis med henne när jag var kär i hennes kille. Men jag hittade henne inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback