Life of Bela 080212 2008-feb-12 @ 18:54

JAg är så trött. Blä. Huvudvärk och förkylning... och jag måste jobba så jag kan inte ligga hemma och vila heller.

I lördags var jag ute med Kix och Saral. Fan det var så skoj :) SAral är så cool och en riktigt bra vän. Hoppas det går uppför i ditt liv, inte mer nedåt.

På torsdag är det alla hjärtans dag. Får se vad som händer. Jag tänker inte nämna det, han vet säkert men jag tror att han fortfarade är suris så det blir nog inget :(
På fredag får jag min lön. 2000 till mamma, 2000 till honom. Sen nästa månad 3000 till honom och 1000 till mamma. Fan vad trevligt att jag jobbar och har pengar att spendera! NOT

Usch jag vill att det ska bli som innan vi åkte till Egypten. Jag orkar inte med allt jävla drama. Han kännner ju mig, han vet att jag inte är en sådan person egentligen. Och han höll med om att det inte är något att göra slut över, visst han får vara arg och sånt men det har gått en vecka nu och vi har itne träffats sedan i lördags.
Jag saknar min skatt! JAg älsakr honom. Fan vi har hållt ihop i snart 13 månader. JAg trivs så brta med honom. Han får mig att ta hand om och respektera mig själv. Ingen i hela mitt liv har fått mig att må så bra och tycka om mig själv som han.

Jag älskar Im every woman med Whitney. Den är verkligen skitskön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback