lovely 2007-dec-01 @ 10:31

JAg är så kär! SÅ SÅ SÅ KÄR
Han är så speciell, så det finns liksom inte.
Han lär mig så mycket och jag utvecklas hela tiden med honom. Han hjälper mig att komma över sånt som jag tycker är jättejobbigt i vanliga fall.
Jag har aldirg tyckt det är jobbigt att vara naken framför honom, jag vill visa mig för honom. Men annars klarar jag inte ens att min egen mamma ser min kropp och det är ju hon som har gjort den! Jag tror itne hon skulle dömma mig och tänka massa taskigt, men jag kan ändå inte.
Att jag itne tycker om att få komplimanger är nog vida känt, men dessutom tycker jag itne om att säga snälla saker till andra. Det är nästan lika jobbigt. Men han hjälper mig med det också...
Jag tror inte han själv inser hur mycket han gör för mig och hur mycket våran relation ger mig.
Igår när vi satt och fikade ville han att vi skulle turas om att säga snälla saker till varandra. Han sa ett ord, sen  skulle jag säga ett ord, sen skulle han säga ett, osv. Det var jättejobbigt att både ta emot och säga, men jag gjorde det. JAg tänker att nästa gång kanske det itne känns lika jobbigt, jag känner att jag går i rätt riktning.
Han är så snäll, omtänksam och generös. Han ser mina behov. Fan vad han är underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback