Mister Bus 2008-jan-14 @ 14:21

Fan vad han busar med mig! JAg blev verkligen skiträdd.
Han ringde mig imorse och vi bestämde att vi skulle träffasd senare, när han har slutat. Han ringer igen efter kanske en halvtimme, jag tänker att han fick minsann sluta tidigt idag, men det var itne därför han ringde.
HAn säger att han har tänkt lite på oss och har skrivit ner vad han tänkte i ett mejl. Jag ska ringa honom närjag har läst meljet.
JAg loggar in och läser mejlet som är jätteelakt. JAg börjar skaka i händerna som jag alltid gört när jag blir upprörd eller nervös (i detta fallet båda). Det står att han itne tycker om mig, vill inte träffa mig mer, massa skit.
Sen längst ner står det att jag bara ska läsa varannan rad och då blev det värsta gulliga mejlet -det står att han vill bo med mig, att jag är hans livskärlek, jag är det bästa han vet och masssa sånt.
JAg ringde upp honom. Han tyckte det var jätteroligt. Först hade han tänkt skicka det m eddelandet och när jag ringde skulle han skicka läs-mellan-raderna-grejen. Jag sa att det var tur för honom att han skickade allt samtidigt för annars hade han haft en hysterisk flickvän på halsen.

Shiiiiiiiiiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback