Nyår 2007-dec-31 @ 00:04

Om ett dygn är det 2008. Fan vad det har varit struligt inför nyår. JAg hoppasd det har löst dig nu, men man vet ju aldrig. JA ghoppas min klänning och resten av min outfit sitter som jag önksar. Att vi komme rin på nåt bra ställe. Helt ärligt om jag inte hade satsat så mycket på min nyårsoutfit hade jag nog stannat hemma och kollat på tv. JAg vill verkligen göra det, men nu när jag har mina kläder vill jag visa upp dem, god damn it.
JAg hade tänkt att skriva en "år 2007 utvärdering", men har inte haft tid/orkat. Kanske gör det i början av nästa år. Det är något jag viull börja med faktiskt. En utvärdeirng varje år, tänk vad kul det kan vara att läsa i framtiden.

På tisdag är det incheckning på hotellet som gäller. Fan jag hoppas verkligen det blir bra. Har packat idag. Spännande, hihi


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback