Obeslutsam 2007-nov-20 @ 19:00

Jag känner mig så osäker. Allt i mitt huvud snurrar, runt, runt.
Jag älskar honom, men det räcker inte alltid. Det är svårt också att veta hur jag känner nu, innan jag har träffat honom.
Vi skulle egentligen träffats idag, just nu. Men vid tre-tiden smsade han och sa att han var tvungen att göra sin läxa men att vi ska träffas imorgon istället.
Jag tvivlar på att han ska göra sin läxa. Men jag måstte intala mig att lita på honom. Det är inte nyttigt för varken mig eller vårt förhållande att jag går omkring med negativa tankar.
Grejen är att jag behövde verkligen träffa honom idag!!
Jag vill veta hur jag egentligen känner för honom (är jag rädd för honom om jag träffar honom?
Älskar jag honom lika mycket fortfarande?),

Jag behöver hans stöd och tröst, vet inte varför men jag kan inte sluta gråta (över att hon tog jackan, över att det inte blev som jag ville med jobbet idag, över pappa och farfar, osv)
Jag klarar inte att vara ifrån honom. Jag behöver honom. Tror jag...
Jag svarade inte på hans sms iallafall. Vad det gäller imorgon så ska HAN höra av sig när vi ska träffas. Annars kan vi lika gära skita i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback