Oplanerad Lördag 2007-nov-11 @ 23:33

Mamma väckte mig klockan nio på morgonen. Usch jag var så trött. Vi åt mysig frukost och sen åkte vi till Ucklum för att träffa de små älsklingarna och Md å Ax.
De är så underbara personer Md  och Ax. Jag trivs verkligen i deraa sällskap, speciellt hemma hos dem. Deras hus är jättefint (i vardagsrummet är en av väggarna bara ett fönster, från golv till tak - vägg till vägg, så häftigt) och de har en pool nersänkt i marken i trädgården.
Vi fikade, pratade, åt lunch, pratade och lekte med kattungarna så klart. De har elva katter. JAg är jätteimponerad.
image6
På fredag ska Svenne flytta hem till mig. JAg är jätteglad, han är en underbar katt.

image7

På kvällen var det meningen att jag och mamma skulle ta det lugnt och sova på Scandic. Men det var kris i servisen och resturangen, så jag hoppade in och hjälpte till. Jag jobbade som diskare och det var kul. SLutade mitt i natten, men det var helt okej. 
Några från IDOL bodde där. (Bl.a Han som åkte ut i fredags, den enda jag hejade på.. Mmmmm så het.) De åt middag när jag jobbade så jag fick komma nära. Hehe

På morgonen när jagoch mamma åt frukost satt de på bordet bredvid... Och sjöng! Hahaha IDOL sjöng live för mignär jag åt frukost i morse :D Nice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback