Torsdag -also known as the day som jag met massa people 2007-dec-22 @ 14:00

Gick upp vid halv tio. Chillade kollad epå tv typ.. Vid tolv åkte jag hem till S. Vid fyra åkte vi till hans skola. Jag var så glad att jag ÄNTLIGEN fick komma dit. Den var så liten hahaha. Sen åkte vi till ikea köpte lite ljus och åt på mcdonken. Efter det åkte vi till stan.
S har pratat om "världens godaste nudlar" sedan i våras. Vi gick till någon kinaaffär och jag fick tre paket (Det var verkligen världens godaste nudlar, yummy).
På kvällen när vi skulle åka hem gick vi genom centralen. Då hälsar någon på mig, jag bara vem fan är det? Sen såg jag att det var lillebror.. Jag hälsade tillbaka, vi pratade lite och höll sällskap en bit. Han hoppade på en spårvagn medan jag och S ställde oss och väntade på fyran. Han sitter ner på en bänk och jag står och kramar honom. Då ser jag Yns. Sen ser jag Ab. Jag blir jättenervös och försöker gömma mig (varför? han vet, mamma vet, alla vet ju). S säger att de redan har sett oss så det spelar ingen roll. Vi kollar på dem, de kolalr på oss. Ingen säger något. De hoppar på en spårvagn, vi väntar fortfarande. Nu är det verkligen officiellt.
När jag är i MC tar jag en buss hem, på bussen sitter Eli och hans kompis! JAg går och sätter mig med dem och vi pratar. Jättetrevligt faktiskt. Eli hade fått en liten pojke för fem månader sen, jättesöt. När ja gkom hem gick jag och la mig.
Fan vad jag har varit rtrött denna veckan.


///
Btw, i onsdags var jag och S inne på en bank och skulle ta ut pengar. Där inne fanns det en jättefull man. Han var jätteskoj, så jag bara stod och skrattade när han fyllesnackade med tjejen framför oss i kön.
Efter ett tag trröttnar han på henne och vänder sig till oss. BÖrjar prata med S. S svarar inte, bara ler roat och lyssanr på gubben. Då vänder gubben sig till mig och börjar prata. Efter ett tag säger han (till mig) Vad söt du
är,
(vänder sig mot S) har du hittat henne i fyndhörnan på stadsmissionen? JAg skrattade s ö n d e r mig hahahaha. När han skulle gå ut säger han till en tjej bakom oss i kön, Och hur mycket väger vi idag då?
LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback