Helgen som var

I fredags fick jag vara chaufför åt Saron och hans kompisar. Vi hämtade en kille på flygplatsen (han kom på besök från sthlm över helgen). Han och Saron är så nära så det är inte sant.
På kvällen var jag hemma hos min älskade EW med Saral. Vi drack vin och blev aspackade. Hahaha. Jag hade verkligen så kul! Måste upprepas. Måste. Vid halv tolv tiden gick jag hem, la mig och somnade på två sekunder.
Morgonen efter vaknade jag klockan sju och var fortfarande full. SAtt vid datan en liten stund sen gick jag och la mig igen. När jag vaknade andra gången hade jag blivit nykter -och därmed bakis. Fick springa in på toaletten och hann precis hänga mig över handfatet innan jag spydde. USCH. Åkte till jobbet och hade en ganska bra dag.
På kvällen åkte jag och joinade Saron och hans kompisar när de förfestade. Det var så kul. Saron och hans sthlms kompis var så söta tillsammans! Busade och sånt. Det märktes verkligen att de betyder mycket för varandra.
På söndagen sov jag hela dagen. Mådde inte så bra.
Jag är verlkigen så glad att jag fick vara med och träffa de människor jag träffade i helgen och jag är glad att jag och tjejerna hade vinkväll i fredags. Det var super! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback