Blogg

För några månader sedan märkte jag att ju oftare jag uppdaterade desto fler läsare fick jag. Så om jag vill ha 10 000 läsare får jag uppdatera flera gånger om dagen helt enkelt. Nu orkar jag inte/har inte tid att skriva flera gånger varje dag. Men jag försöker några gånger i veckan.

Jag har också funderat på utformningen av min blogg, om man läser mina första inlägg står det bara om mina problem med Saron. Det var ju egentligen därför jag skaffade bloggen, för att kunna skriva av mig när jag är ledsen. Men nuförtiden är det inte så ofta vi har problem så det blir inte så mycket av de inläggen. Om man säger så.

JAg funderar på om jag ska göra en specialinriktad blogg på något ämne eller bara skriva om sånt som fallar mig in; kärlek, resor, kläder, whatever's on my mind... Jag ska fundera på det. Ni kan också fundera och ge mig feedback på vad ni vill läsa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback