Nyår i ord

Nu har jag kommit hem efter att ha bott på hotell sedan i onsdags.
Nyårsafton var mkt trevlig; jag och Arezoo var med varandra uynder dagen, sedan kom Saron och joinade oss på eftermiddagen. På kvällen åt vi(Jag och Saron, Arezoo åkte hem) fin, dyr, middag klockan åtta. Sedan var vi ute tills klubbarna stängde. JAg var ganska trött, för jag hade varit vaken sedan halv tre på morgen och ville därför börja dra mig till hotellet vid två-tiden. Men jag sa inget om det utan hade kul ett tag till.
Hotellet var jättefint. Känner lätt för att bo där igen. Vi sov ganska stor del av torsdagen, fast på eftermiddagen/kvällen gick ut på stan, åt midddag och tog en fika.
Vi har pratat mycket om hur detta året ska bli och vi har stora förhoppningar på att det ska bli som förra året fast utan de stora svackorna vi har haft. Jag ser verkligen fram mot ännu ett år med honom och jag vet att han känner likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback